Sunday, April 5, 2009

De e den.

ja har inprintat i mitt huvud sen barnsben att inget
förhållande e för evigt.
så e de bara. punto finale.
men ibland tvivlar ja. ibland gör nog gud undantag. som med min chef
mackis o hans wifey.
dom e båda runt 40 men beter sig som 15.
de nog de som håller de dom har vid liv.
ja gissar att de e humorn som inte får dö ut. Exempel idag.
Mackis e den stoltaste greken. as macho as they get.
när hans fruga idag langa fakta dog vi ju alla av garv...

frugan: - mackis va "man of the year" i en viss tidning för nåra år sen.
mackis: - ääh sluta jiddra fy fan.
jag:- varför va du me o tävla då?
mackis:- faan de va ju alla mina tjejer som anmälde mig till de.
frugan langar "ooh heell no u aint gettin no punani tonight!" blicken och säger:
-aha...tjejer va? de va förut de...ja ska ska säga dig igår när ja gick me barnvagnen skrek en grupp unga killar att ja va en MILF. MILF! Vet du va de betyder mackis? Mother I'd like to Fuck. Okej?! Va säger du nu då?
mackis:- ääh fan, ja drar ut o tar en cigg...

Behåll humorn.

Blog Archive

s t h l m t o l a , United States
t h e g y p s y l i f e c h o s e m e